خدمات حمل ونقل

خدمات حمل ونقل موارد زیر را شامل می شود:

ارسال کارگر

در حوزه حمل و نقل، کارگران یکی از مهمترین عوامل هستند، وجود یک فرد معتمد و متعهد زمانی که شما اسباب منزل و یا محل کار خود را به وی میسپارید از جمله عوامل مهمی هستند که باعث آرامش خاطر شما در هنگام جابجایی می شوند. بطور کلی، اسباب منزل و یا محل کار شما همانقدر که برای شما با ارزش است برای ما نیز با ارزش است.
اعزام کارگران ماهر و متخصص باربری جهت اسباب کشی و حمل و نقل وسائل منزل و اداری به کلیه مناطق تهران یکی دیگر از خدمات اتوبار و باربری بارزبار تهران است.
ارسال کارگر برای جابجایی اجسام سنگین و چیدمان آن طبق نظر شما در منزل و محل کارتان
ارسال کارگران ماهر باربری برای بارگیری و تخلیه بار
ارسال کارگر برای جابجایی وسایل به طبقات
کارگران ورزیده ، مجرب، آموزش دیده و خوش اخلاق

حمل و نقل خود را به کادر حرفه ای ما بسپارید.
اگر بار شما بزرگ و سنگین است به شما پیشنهاد می شود که کارگران ما استفاده کنید و در هنگام تماس بفرمایید که بار سنگین دارید که کارگر کارآزموده‌ی قوی و ماهر برای این کار، به شما معرفی شود.
اگر بارهای شما کوچک هستند اما سنگین، بسته بندی مناسب بار فراموش نشود. بسته بندی مناسب امنیت و کیفیت بار و محموله شما را حفظ میکند و از آسیب های گوناگون از جمله شکستگی، خراش دیدگی، آب خوردگی و سایر موارد حفظ و مصون می‌دارد. برای امور حرفه ای بسته بندی میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات بسته بندی ما بهره مند شوید.

ارسال کامیونت

ارسال کامیونت های مسقف و موکت بندی شده برای سالم ماندن بار و همچنین سلامت کامل فنی یکی دیگر از تعهدات باربری و اتوبار بارزبار است.
اگر بارهای شما کوچک هستند اما سنگین، بسته بندی مناسب بار فراموش نشود. بسته بندی مناسب امنیت و کیفیت بار و محموله شما را حفظ میکند و از آسیب های گوناگون از جمله شکستگی، خراش دیدگی، آب خوردگی و سایر موارد داخل کامیونت حفظ و مصون می‌دارد.

ارسال نیسان

ارسال ماشین حمل بار(وانت نیسان) در صورت نیاز برای جابجایی بارهای حجیم تر و در فواصل دور تر.
باربری نیسان به این صورت است که یک وانت نیسان به همراه راننده و در صورت نیاز کارگر برای شما ارسال می شود و بار شما را حمل می‌کند. اگر بار شما از یک وانت بار پیکان بیشتر است حتی تا دوبرابر مقدار استاندارد یک وانت معمولی است اما با این حال از بار یک کامیونت یا خاور هم کمتر است، نیازی به استفاده از خاور نیست و می توانید از وانت های نیسان استفاده نمایید. و دیگر لازم نیست هزینه‌ی زیادی را برای اجاره کامیونت یا خاور بپردازید و همان کرایه وانت بار را می‌پردازید.

تلفن های تماس:
منطقه غرب تهران پونک 44437267
منطقه شرق تهران پاسداران 22879052
منطقه مرکزی تهران یوسف آباد 88721693

فهرست